Om ons scoutsjaar super goed af te sluiten gaan we nog 1 laatste keer zot doen. We gaan naar De Mosten in Hoogstraten. Meer info over onze eindactiviteit volgt nog!!!
Vandaag is de laatste activiteit voor we op kamp vertrekken, en het gaat super warm weer zijn! We gaan wat chillen en picknicken aan het kanaal (dezelfde plek als op kooktocht) neem dus allemaal maar iets lekkers mee zoals koekjes of snoepjes. Vergeet ook je zwembroek, slechte schoenen en zonnecrème niet!! Tot dan!