Pleinspelen aan De Hoogt

Deze week gaan we naar de Hoogt! Zijn jullie klaar voor een hele namiddag vol super toffe spelletjes zoals kat en muis, schipper mag ik over varen, … . Doe maar sportieve schoentjes aan en dan zien we jullie deze zaterdag. De leiding heeft er al heel veel zin in. BELANGRIJK: We verwachten de kapoenen om 13:15 aan De Hoogt. Ze mogen daar ook weer opgehaald worden om 16:15.

Van 13:15 tot 16:15, zaterdag 20 april
Locatie: De Hoogt

Smokkelspel

Vandaag gaan we het grote smokkelspel spelen! Maak je al maar klaar op een dag vol rennen. Tot dan !

paintball

Vandaag doen we nog eens paintball! We halen de blaaspijpen weer boven en verdedigen ons kamp!

Geen activiteit

Er is nog geen activiteit ingepland voor deze week

Stadsspel

We trekken de stad in! Lekker in het zonnetje een terrasje doen of juist de paparazzi vermijden? Come and see x

Locatie: Turnhout

Leefweek

De scouts dat is een echte thuis! Deze week maken we de scouts echt van ons! Meer info volgt

Waar horen de kentekens?

Deze vraag krijgen we vaak te horen. Door op de foto te duwen kom je terecht op de site van Scouts en Gidsen Vlaanderen waar alle uitleg te vinden is.
De jaartekens kunnen telkens aangekocht worden tijdens onze uniformenverkopen.
Succes!!

500x500