Pizza's bakken

Vandaag gaan we overheerlijke pizza's bakken!! Zijn jullie klaar om jullie kookkunsten aan ons te tonen? Haal de chef in jullie maar naar boven want die zullen we vandaag nodig hebben! BELANGRIJK: Hiervoor vragen we jullie om elks 3 EURO mee te nemen zodat wij alle ingrediënten voor jullie kunnen gaan kopen! Tot zaterdag!

Paracommando

EEEEEN MARS links, rechts, links, rechts, links… jaja welpen, vandaag hebben wij eindelijk paracommando tocht!!! Trek je leger outfit al maar aan en mars met ons mee. Tot zaterdag allemaal!

Popcornspel

Deze week hebben we weer een lekker spel op planning staan! Werk samen met je team en probeer zoveel mogelijk popcorn te verzamelen. Wij kijken er al naar uit

Het grote kabouterspel

Vandaag spelen we het grote kabouterspel. Neem reservekleren mee. Tot dan!

Geen activiteit

Er is nog geen activiteit ingepland voor deze week

Geen activiteit

Er is nog geen activiteit ingepland voor deze week

Waar horen de kentekens?

Deze vraag krijgen we vaak te horen. Door op de foto te duwen kom je terecht op de site van Scouts en Gidsen Vlaanderen waar alle uitleg te vinden is.
De jaartekens kunnen telkens aangekocht worden tijdens onze uniformenverkopen.
Succes!!