Lokalen huren?

Ben je op zoek naar een ideale locatie om met jouw jeugdbeweging op weekend of op kamp te gaan? Dan zit je helemaal goed bij de lokalen van Scouts en Gidsen Ansarat. Op de tijdstippen dat we er zelf geen gebruik van maken, bieden we onze lokalen te huur aan.

Beschrijving

Het gebouw bestaat uit een ingerichte keuken met 2 gasbekkens en 5 gasvuren, 2 afwasbakken, een werkblad en een koelkast. In het sanitaire gedeelte vind je de toiletten en een wastafel. Er zijn vier grote lokalen waarvan er twee met een uitneembare wand tot één groot lokaal kan omgetoverd worden. In de lokalen zijn enkele zetels aanwezig maar geen bedden. Er zijn ook douches aanwezig. In onze lokalen kunnen maximaal 50 personen slapen. Het is ook mogelijk om 2-3 tenten buiten te zetten.

De lokalen worden heel het jaar door verhuurd, maar tussen september en juni moet de huurder op zaterdagnamiddag tussen 13u en 17u het terrein verlaten zodat de scoutsactiviteiten kunnen doorgaan. We verhuren onze lokalen enkel aan (jeugd)verenigingen. Voor fuiven of leidingweekendjes worden onze lokalen niet verhuurd. Voor meer informatie, prijzen en beschikbaarheden kan je ons altijd een mailtje sturen (contactinformatie onderaan).

Omgeving

Het scoutslokaal ligt aan een rustige weg, midden in een groot speelbos. Vlakbij vind je natuurreservaat ‘De Liereman’, waaraan zich een groot speelveld bevindt. Verder ligt de stad Turnhout op fietsafstand, hier vind je een groot stadspark met minigolf en een treinstation. Sporthal ‘De Hoogt’ is ook vlakbij. De dichtstbijzijnde zwembaden kan je vinden in Arendonk, Beerse, Turnhout en Geel. Recreatiepark ‘De Lilse Bergen’ is ook ideaal als daguitstap.

Enkele details

Afmetingen lokaal (+/- in cm):

• Keuken: 240 x 680
  • Groen (groot) lokaal: 1800 x 680
  • Geel lokaal: 690 x 750
  • Blauw lokaal: 690 x 950
  • Plaats voor tenten: 900 x 1500

Materiaal: 100-tal stoelen, enkele zetels, 10 tafels, 15 banken, diepvriezer.
Extra koelkasten/diepvriezers/keukenmateriaal zijn ook beschikbaar, vermeld dit in de mail.

Lage Mierdse Weg 5 2360 Oud-Turnhout

verhuuransarat@gmail.com